Wednesday 20 July 2011

12 Julai 2011 - Selasa

salam....

Ari ni ari selasa, subjek pg aku, BI thn 2....aku buat kelas cm biasa kt kantin sbb hanya setgh jam, pastu terus ajar PJ thn yg sama, jd senang sket klu uat kt kantin, cpt sket nk brgerak, kn....he2, tanya kt korg ker?..aku jek la yg jwb...

Pg td rengit ujan, jd mcm x leh nk senam, aku pn terus ikut plan B iaitu buat senaman aerobik kt kantin, apalg aku pnjam radio cd kt bengkel kh....pnjam cd gak....terus ke kantin....pasang cd dan terus uat aerobik....mulanyer mcm biasa ah kan, murid2 cm boring jek, sbb x ke padang, dorg plg suka subjek pj sbb leh release tension, leh main sepuas ati....tp bila jek aku mula buat pergerakan cm menari lah sket, apa lg, diorg ikut bgi nk rak, ada murid yg x henti2 menari, suka kot ngan lagu tu, atau mmg kt umh kaki menari...nt dh besor, leh masuk rncangan MARI MENARI.......

Selesai ajor PJ, aku free smpi rehat kol 9.50pg....rehat, mkn kt kantin, pastu pnp smpi balik.....

mcm biasa, xtiviti ptg aku, x lain x bukan....tidolah...mgkin penat kot bersenarobik ngan murid2 pg td, tp mmg ah, smpi peluh baju aku, tu yg aku balik sek awal...bunyi jek loceng, x lengah lg, terus start enjin...smpi kena perli ngan sorg ckgu tu, "hai roha, dtg lmbt, balik cpt"....aku pun apa lg, mulakan ayat2 lawak aku...smpi sumer ckgu yg kelam kabut nk blik, gelak sakan.....

Sok plan nk ganti posa dan posa sunat...InsyaAllah..klu umo pnjglah....kiter jumpa sok jek k....

Salam,
Roha

1 comment: